میز کنار سالنی

میز کنار سالنی
4.5/5 - (38 امتیاز)

میز کنار مبلی یا میز کنار سالنی چوبی دارای ابعاد کوچکی است که ما معمولاً آن را در یک اتاق، کنار صندلی چوبی یا صندلی راک چوبی قرار می دهیم.

این میزها به عنوان یک میزعسلی چوبی برای تزیین منزل در کنار میز ناهارخوری چوبی  مدرن یا میزغذاخوری کلاسیک  به کار گرفته می شود .

از میز کنار سالنی زیبا معمولاً در کنار مبلمان منزل  به عنوان میز کنار مبلی شیک یا میز عسلی زیبا  نیز استفاده می شود. میزهای کنار سالنی با طرح ها و رنگ ها و متریال مختلف ساخته می شوند که میز کنار سالنی چوبی محبوبیت بیشتری دارد. میزهای کنار سالنی علاوه بر ارزش زیبایی شناختی دارای ارزش عملکردی نیز هستند.

میز کنار سالنی

میزهای کنار مبلی به عنوان یک فضای کوچک برای ذخیره‌سازی لوازم مختلف ،همچون کتاب ها یا به عنوان میز عسلی یا پذیرایی استفاده می شود. میزهای کنار مبلی می توانند به عنوان پاتختی ،میز عسلی ،پایه گلدان ،میز بار و یا غیره مورد استفاده قرار گیرند.

پیشنهاد خرید

صندلی راک

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

در انتخاب میز کنار سالنی چوبی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اندازه میز کنار مبلی چوبی شیک فاکتور مهمی است و همین عامل سبب می‌شود به چیزهای کوچک در اتاق پذیرایی توجه چندانی نداشته باشیم ،به عنوان مثال وقتی در حال چیدن اسباب دکوراسیون‌منزل هستیم معمولاً ابتدا تمام تمرکزمان بر روی مبلمان بزرگ خانه است و میز های عسلی و کنار مبلی را برای آخر کار نگه میداریم .باید برای میزهای عسلی چوبی و کنار مبلی فکری اندیشید و آنها را در جای مناسب خود قرار داد.

اگر فضای کافی در سالن پذیرایی و یا نشیمن خود دارید و یا مبلی که در اتاق نشیمن نسبت به میز جلو مبلی فاصله زیادی دارد، می توانید از میزهای کنار سالنی مربع شکل یا دایره ای که به اصطلاح سینی شکل گفته می‌شود استفاده کنید. با این کار فضای منزل شما بسیار کامل و زیبا به نظر می‌رسد.

اگر فضای مناسبی در پذیرایی خود برای قرار دادن میز کنار مبلی گرد و یا مربع شکل ندارید می‌توانید از میزهای کنار سالانی سه گوش که در کنج دیوار قرار داده می شود استفاده کنید و زیبایی منزل خود را تضمین کنید.

میز کنار سالنی

مزیت میزهای کنار مبلی این است که با بیشتر مدلهای مبلمان منزل در بازار ست میشوند ولی بعضی از مدلهای میز کنار مبلی جدید وجود دارند که با طراحی مبلمان منزل شما متفاوت هستند و شما به راحتی می توانید با توجه به سلیقه خود این مدل میزهای کنار سالنی زیبا را جداگانه به مجموعه صنایع چوبی آنیل وود سفارش دهید.

می توانید از این مدل میز دکوری های چوبی زیبا شیوه‌های مختلفی استفاده کنید. از میز لپ تاپ و میز کار و آباژور گرفته تا جایی برای قرار دادن کنترل هنگام تماشای تلویزیون.

در بعضی از مدلهای میز کنار مبلی سطح میز کاملاً بر روی دسته مبل و دقیقا روبروی شخص مصرف‌کننده قرار گرفته که برای مواردی چون صرف غذا یا نوشیدنی و یا گذاشتن لپ تاپ بسیار مناسب می باشند.

پیشنهاد خرید

صندلی راک چوبی

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز کنار سالنی چوبی کلاسیک شیک

مدل میز کنار مبلی کلاسیک برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک مناسب می باشد. رنگ اکثر آنها طیف قهوه‌ای دارد تا رنگ چوب در آنها بیشتر نمایان شود. جنس این مدل میزها چوب راش و گردو می باشد.

میز کنار سالنی چوبی

پیشنهاد خرید

صندلی چوبی غذاخوری

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان۵,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز کنار سالنی چوبی مدرن زیبا

طرفداران سبک مدرن در طراحی دکوراسیون منزل خود می‌توانند از میزهای کنار سالنی مدرن چوبی به خوبی استفاده کنند. میز کنار مبلی مدرن رنگ روشن داشته و جنس آنها از ام دی اف و روکش چوب و یا از چوب راش ساخته می‌شود.

میز کنار سالنی چوبی مدرن

پیشنهاد خرید

مبل تکی راحتی

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز کنار سالنی چوبی روستیک

اگر سبک دکوراسیون شما رستیک و چوبی است می توانید برای تکمیل فضای زیبای چوبی منزل خود از میز کنار سالنی رستیک استفاده کنید.

میز کنار سالنی چوبی روستیک

 

میز کنارسالنی سلطنتی که از نظر ظاهری خیره کننده و عملکردی همه کاره دارد رامی توانید  در کنار مبل قرار دهید تا کنترل تلویزیون و لوازم جانبی آن را نگه دارید.همچنین می توان به  جای میزعسلی چوبی نیز استفاده کنید. آن را در راهروی خود قرار دهید تا یک گل آرایی یا یک کلکسیون زیبا را به نمایش بگذارید.

 این میز کنارسالنی سلطنتی زیبا  دارای مدلهای متنوع و در ابعاد و رنگهای مختلف است. رگه های چوب طبیعی آن را به یک دکوری چشم نواز برای هر فضایی تبدیل کرده است.

این چهار پایه چوبی را می توان به عنوان میز جلو مبلی چوبی، میز کنار صندلی، چهار پایه، میز بار کوچک، پایه گلدان لوکس یا میزب غل تختی استفاده کرد.

میزکنار سالنی سلطنتی برای نگهداری در هر مکانی برای چیدمان خانه کافی است. این میز به سبک کلاسیک دارای حکاکی زیبایی است که چشم هر کسی را که درمنزل شما راه می‌رود جلب می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *