جالباسی چوبی ایستاده و مدرن

جالباسی چوبی ایستاده و مدرن ( چوب لباسی چوبی ایستاده)
4.7/5 - (103 امتیاز)

امروزه همه وسایل های خانه در زیبایی و دکوراسیون خانه تاثیر زیادی دارند اما بیشتر وسایلی از قبیل جالباسی چوبی و  آویز لباس چوبی علاوه بر افزایش زیبایی خانه کاربردهای فراوانی نیز دارند.

مدل چوب لباسی و آویز لباس جدید و جالباسی چوبی شیک برای دکوراسیون اتاق خواب و راهروی ورودی خانه یکی از اجزای مهم دکوراسیون شناخته می شود.

برای مثال جالباسی چوبی زیبا یکی از مهم ترین وسایلی هستند که بیشتر افراد نیز به آن نیاز دارند.استفاده از جالباسی های زیبا و ساده در ورودی خانه در کنار میز کنسول چوبی شیک و یا در اتاق خواب کنار میز آرایش چوبی مدرن و در اتاق مطالعه کنار میز تحریر چوبی کلاسیک و اتاق کار تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خانه دارند.

قیمت جالباسی چوبی 

اگر به فکر مرتب و تمیز نگه داشتن لباس های خود هستید جالباسی و همچنین رخت آویز لباس یکی از مهم‌ترین نیازهای شماست که علاوه بر زیبایی زیادی که دارد و همچنین کاربردهای فراوان آن باعث می‌شود تا مهمان ها مرتب بودن و تمیز بودن همیشگی خانه شما را احساس کنند.

البته حتما لازم نیست استند چوب لباسی یا جالباسی شیک خود را با لباس های رسمی و بیرونی شلوغ کنید در بعضی شرایط به نمایش گذاشتن لباس های ساده به چشم بیننده زیباتر خواهد آمد.

جالباسی چوبی ایتاده مدرن شما می‌تواند با جا کفشی چوبی یکی باشد و جای کمتری اشغال کند و جالباسی کم جا یکی از وسایل رایج خانه است که تقریباً در همه منازل یافت می‌شود.

جالباسی چوبی

جالباسی یا استند کت و شلوار ایستاده مدرن

جالباسی ها (Wooden bench) در دو مدل ایستاده و دیواری دیده می شوند.

مدل جالباسی چوبی شیک کلاسیک وسیله ای است برای آویزان کردن کت و شلوار، کراوات، ساعت، پاپیون ویا پیراهن و لباس زنانه. اگر شما فضای کافی در اختیار دارد یک مدل استند کت و شلوار مردانه یا زنانه گزینه مناسبی برای شماست.

در حال حاضر مدل استند کت نه تنها  برای آویزان کردن لباس بلکه به معنای واقعی نوعی زیبایی و جذابیت برای دکوراسیون اتاق خواب شماست. جالباسی چوبی کلاسیک پایدار ظریف و جذاب است و از نظر وزن مقاومت بیشتری دارد و تمامی منبت کاری آنها  کار دست استادان هنرمند چوبی است .

جالباسی چوبی ایستاده

مزیت مدل جالباسی های چوبی شیک این است که علاوه بر زیبایی و جذابیت در دکوراسیون منزل شما تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود که لباس های شما همیشه مرتب و بدون چروک باشد . این مدل استند لباس ایستاده محلی برای آویزان کردن شلوار و کشو هایی برای قرار دادن اکسسوری هایی از قبیل کمربند، کراوات، پاپیون و ساعت در نظر گرفته شده که شما بتوانید لوازم ضروری و روزانه برای داشتن استایلی زیبا را یکجا در یک محل داشته باشید. به منظور حفظ شانه های خالی کت دارای قسمت‌های گردی هستند که لباس خوش فرم آویزان شود.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از دکوراسیون مینیمال و مدرن خوشتان می آید و علاقه‌ای به کمدهای بزرگ و جاکفشی چوبی و جالباسی و جاکفشی های بزرگ و عریض و طویل ندارید و یا اجاره نشین هستید و فضای کمی برای آویزان کردن لباسها دارید، این مدل جالباسی های ایستاده مدرن گزینه مناسبی هستند .

در خانه‌ها و مزون هایی که فضای کافی برای آویزان کردن لباسها در کمد دیواری وجود ندارد می‌تواند از این مدل استند چوبی ایستاده مدرن استفاده کرده و وسایل ضروری از قبیل لباس‌ها کفش‌ها کلاه کیف را در آن قرار داده و استفاده نمایید .بعضی از این مدل آویز لباس ها در قسمت پایین چرخدار هستند که به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند و برروی قسمتی از آنها آینه قدی زیبایی قابل نصب می باشد که کار شمارا برای آماده شدن راحت می کند.

چوب لباسی چوبی ایستاده

چوب لباسی دیواری صنایع چوبی آنیل

در شلوغی زندگی روزمره انسان استفاده از ابزار و وسایل برای منظم کردن و دسترسی بهتر به تجهیزات مورد نیاز امری اجتناب ناپذیر است. مثلاً جالباسی چوبی برای قرار دادن پوشاک ،جاکفشی چوبی برای قرار دادن و نگهداری کفش و پاپوش ها، میز کنسول چوبی مدرن برای قرار دادن قاب عکس، آباژور، آینه و شمعدان و غیره استفاده می‌کنیم .

تصور کنید که در یک روز کاری شما دیر از خواب بیدار شده اید و برای رفتن به سر کار زمان زیادی ندارید، اگر شخص منظم با این شکل روبرو گردد می تواند با کمی سرعت بخشیدن به کارها به موقع سر کار خود حاضر گردد چون تمامی وسایل خانه خانه جای مشخص دارند و پیدا کردن آنها نیاز به جستجو ندارد.

مثلاً لباسها در جالباسی ایستاده، کفش در جاکفشی چوبی کمجا کیف آویزان شده در جالباسی دیواری و مدارک نیز درون کشوی میز است و در آخر می توانید خود را مرتب و آراسته در آینه قدی چوبی خود تماشا کرده و به سر کار بروید.

چوب لباسی چوبی ایستاده

جالباسی چوبی با طراحی ساده

این مدل ها عموماً با چوب ساده ساخته شده و دارای طراحی ساده اما شیکی هستند. طرح های کلاسیکی مانند بند مچی و شیار هایی با طرح های هندسی نیز در این مدل ها به کار گرفته می شوند.

چوب لباسی چوبی با طراحی دست ساز

این مدل ها با دست ساخته می شوند و دارای طرح های چوبی منحصر به فردی هستند. برخی از آنها شامل طرحات با رنگ های زیبا، حکاکی های دقیق، طرحات مربعی و یا شکل های هندسی هستند.

جالباسی چوبی با طراحی های متنوع

این مدل ها شامل طرح های مختلفی مانند طرحات برجسته، طرح های گرد، طرح های مربعی و یا شکل های مربعی هستند. طرح های مختلف این مدل ها می تواند برای ایجاد جلوه های خاص و جذاب استفاده شود.

نکاتی در مورد خرید جالباسی چوبی؟

در خرید جالباسی باید به چند نکته مهم توجه کنید یکی از مهمترین مسائل ابعاد آن است پیش از خرید باید جایی را برای قراردادن آن مشخص کنید، به این ترتیب می‌توانید مدلی را خریداری کنید که با فضای شما مطابقت دارد.

مورد بعدی جنس بدنه است. متریال به کار رفته در ساخت این وسیله می تواند از جنس چوب  فلز پلاستیک  ام دی اف باشد.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم ظاهر جالباسی است یعنی باید سبک چیدمان وسایل خود را در نظر بگیرید.

چوب لباسی چوبی ایستاده

چرا باید در خانه خود جالباسی چوبی زیبا  داشته باشیم؟

  • ایجاد زیبایی و تمایز در کمد و محیط منزل
  • حفظ فرم انواع لباس
  • آویزان کردن انواع لباس به شیوه صحیح

به عنوان مثال، یک چوب لباسی چوبی با ترکیب چوب و شیشه می تواند شامل طرحات شیشه ای درون چوب باشد که ایجاد جلوه های جالب و زیبا را برای چوب فراهم می کند.

در کل، جالباسی چوبی ایتاده مدرن یا چوب لباسی چوبی صنایع چوبی آنیل، یک هنر و فناوری بسیار جذاب است و طرح های مختلف آن می تواند برای ایجاد لباس ها، جواهرات و محصولات دیگر استفاده شود. صنایع چوبی آنیل آماده همکاری با شما مشتریان محترم جهت ساخت و طراحی جالباسی مورد نظر شما می باشد.

Recent search terms:

6 دیدگاه برای “جالباسی چوبی ایستاده و مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *