میز بار چوبی

میز بار مدرن
4.7/5 - (55 امتیاز)

از میز بار چوبی می توان در منازلی که دارای دکوراسیون کلاسیک و مدرن می‌باشند استفاده نمود. فقط کافی است برای هر کدام از این دکوراسیونها به خرید یا ساخت میز باری پرداخت که با دکوراسیون مربوطه هماهنگ بوده و به زیبایی آن پرداخت.

میزهای بار زیبا را می‌توان در اندازه های متفاوت و سایزهای متنوعی تولید کرده که این بنا بر درخواست و سلیقه مشتری می باشد‌.

امروزه با افزایش ظاهرگرایی و تغییر دید مردم نسبت به ظاهر هرچیزی باید به نحوه چیدمان و ایجاد یک دکوراسیون زیبا پرداخت که بتواند هر کسی را جلب کند. میزهای بارچوبی می‌تواند در ابعاد گوناگونی طراحی شده و شکل های گوناگونی نیز داشته باشد.

برای دکوراسیون  کلاسیک نیز میز بارهای شیک و مختلف  مانند میز کنسول شیک  وجود دارد که اکثر آنها با رنگ های کرم طلایی و مشکی وجود خواهند داشت.

برای دکوراسیون های کلاسیک نیز میزبارهای شیک و مختلف وجود دارد که اکثر آنها با رنگ های کرم طلایی و مشکی وجود خواهند داشت.

میز بار قسمتی از دکوراسیون منزل را شامل می‌شود که این بخش از طراحی داخلی منزل جنبه شخصی تری  را ایجاد می کند.

میز بار شیک و زیبا  برخلاف انواع میز ناهارخوری چوبی و میز تیوی به صورت خاص و در طرح های مختلف مانند استند نردبانی چوبی ساخته می شود

میز بار

پیشنهاد خرید

میزکنسول چوبی

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز بار چوبی چه کاربردهایی دارد؟

از میز بار چوبی می توان در کافی شاپ رستوران تالار و اماکن مختلف استفاده کرد البته باید گفت در قدیم این وسیله در کشورهای مختلفی غیر از ایران وجود داشت که امروزه می‌توان آن را در هر جایی از کشور مشاهده نمود .

از میز بار چوبی  کوچک  چرخدار می توان  به جای میز کنار سالنی چرخدار زیبا هم استفاده کرد.

از میز بار چرخدار علاوه بر جمع کردن وسیله های مربوط به وعده های غذایی به ایجاد فضاهای تازه برای قرارگیری یکسری وسایل استفاده کرد و می‌توان فضای ذخیره سازی وسایل را تا حد بالایی افزایش داد.

میزهای بار دارای باکس های مخفی و باکس های ظاهری می باشند که ابزارها و وسایل بسیار زیادی را در خود جای می‌دهند مثلاً در کافی شاپ ها و یا رستوران ها میزهای بار دیواری قفسه های بسیار زیادی وجود دارد که بتوان انواع و اقسام لیوان ها و لوازم تزئینی و همچنین نوشیدنی‌های مختلف را در آن جای داد.

گاهی اوقات میزهای بار به صورت چرخ دار هستند که می‌توان از آنها به عنوان وسیله ای برای جابجایی وسایل دیگر استفاده نمود و در هنگام احتیاج نداشتن به آن می‌توان آن را در گوشه ای قرار داده و از ایجاد دکوراسیون زیبا لذت کافی را برد.

از کاربردهای دیگری که می‌توان برای میزهای بارنام برد این است که میزهای بارکوتاه را می‌توان در منازل کوچک به عنوان میز عسلی استفاده نمود و همچنین می توان با قرار دادن آن در دکوراسیون آشپزخانه ها از آن به عنوان میز ناهارخوری استفاده کرد که در زیر آن نیز علاوه بر نوشیدنی‌های مختلف ظرف هایی نیز جایگذاری کرد.

میز بار چوبی

میز بار چوبی

میز بار چوبی شیک یکی از وسایل مهم و کاربردی در خانه های بزرگ و رستوران ها با طراحی لوکس و مدرن است.

پیشخوان و میزهای بار در انواع طرح ها مدل ها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند. میزهای بار چوبی نقش مهمی در پذیرایی از مهمانان دارد و به صورت میزهای بار تاشو کالسکه ای و چرخ دار در خانه و رستوران استفاده می‌شود. از این دکوری خاص اغلب برای صرف نوشیدنی یا سرو غذا استفاده می‌شود و با قرار دادن آن در کنار اتاق پذیرایی و نشیمن در کنار صندلی راک چوبی می‌توان فضای زیبا و شیک را در خانه ایجاد کرد

میز بار چوبی

پیشنهاد خرید

صندلی راک چوبی

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

طراحی و ساخت انواع میز بار چوبی

در طراحی و ساخت انواع میزهای بار چوبی زیبا معمولاً چوب خام استفاده می شود که در واقع به آن میز بار چوبی درختی گفته می‌شود.

طراحی و ساخت میزهای بار چوبی با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه افراد، بودجه در نظر گرفته شده از سوی مشتری، شرایط محیط، مدل و طرح رنگ انتخابی ،ابعاد و اندازه آن توسط افراد حرفه‌ای و متخصص انجام می‌شود.

با طراحی و ساخت میزهای بار چوبی می توانید ابزار و وسایل پذیرایی مانند انواع لیوان، نوشیدنی یخ و قهوه ساز و غیره را قرار دهید و در صورت نیاز از هر یک از آنها استفاده کنید .

به طور کلی میزهای بار چوبی در انواع میز بار چوبی دیواری، ایستاده  و چرخدار طراحی و ساخته می شوند.

میز بار چوبی

پیشنهاد خرید

آویز کت چوبی

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز بار چوبی دیواری

میزهای بار چوبی به دلیل تنوع در طرح و مدل در طراحی دکوراسیون داخلی و کارایی فراوان مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است یکی از کاربردی ترین انواع میزهای بار، میز بار چوبی دیواری است زیرا این نوع از میزهای بار علاوه بر زیبایی و جذابیت در محیط، فضای کمتری را در خانه، رستوران و کافی شاپ اشغال می کنند. از این رو یکی از پرفروشترین انواع مدلهای میز بار چوبی برای آن دسته از ساختمان هایی که از فضای کمتری برخوردار هستند، میز بار دیواری می باشد.

میز بار چوبی

میز بار چوبی

پیشنهاد خرید

صندلی چوبی غذاخوری

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان۵,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز بار چوبی ایستاده

میزهای بار چوبی ساده را معمولاً برای آن دسته از ساختمان‌های که فضای باز و بزرگی دارند انتخاب می‌کنند.

میزهای بار ساده در مقایسه با سایر میزهای بار ثبات بیشتری برای نگهداری و سرویس انواع نوشیدنی و غذا برخوردار هستند. زیبایی این نوع از میزهای بار به خاطر تلفیق هنر کنده کاری روی چوب طبیعی است .

برای انتخاب میزهای چوبی ایستاده ابتدا فضای قرارگیری میزبان را مشخص کنید و پس از آن ابعاد و اندازه میزبان را در اختیار افراد حرفه ای برای طراحی مدرن مورد نظر خود قرار دهید.

میزبار چوبی ایستاده می تواند در آشپزخانه به عنوان دکور آشپزخانه نیز در نظر گرفته شود و مکانی دنج و گرم برای خانواده باشد.

اگر در منزل خود فضای کافی برای داشتن میز ناهار خوری چوبی ندارید می توانید از میز بار چوبی ایستاده و صندلی های کانتر زیبا در کنار اپن آشپزخانه استفاده کرده و حال و هوای منزل خود را تغییر دهید.

میزهای بار چوبی ایستاده می توانند در اندازه ها و سبک های بسیار متنوعی ساخته شوند.

صنایع چوبی آنیل می تواند بهترین و با کیفیت ترین میز بار های زیبا را در انواع شکل ها و رنگ های مختلف برای تمام مشتریان عزیز تهیه و تولید نماید.

میز بار ایستاده

میزبار چوبی چرخدار

یکی از وسایل کاربردی و مفید در منازل و رستورانها میز بار چرخدار است. میزهای بار چرخدار در انواع طرح و مدل لوکس و مدرن تولید و به بازار عرضه می‌شوند. از کاربرد مهم میزهای بار چرخدار،سرو غذا و یا نوشیدنی در رستوران و کافی شاپ های لوکس و مدل است.

میز بار چرخدار یکی از انتخاب های شیک در خانه هایی است که دارای طراحی مدرن و لوکس هستند که معمولاً برای راحتی پذیرایی مهمانان استفاده می شود. بسیاری از افراد به دلیل فضای کوچک خانه قید انتخاب و خرید میز بار چرخدار می‌زنند، اما نمی‌دانند که از میزهای بار چرخدار می‌توان به عنوان وسیله دکوراتیو نیز استفاده کرد. انواع میزهای بار چرخدار شیک با توجه به ظاهر لوکس خود قابل تغییر هستند و افراد می‌توانند با توجه به نیاز خود از هر یک از آنها استفاده کنند. 

میزبار

میز بار چوبی کلاسیک

داشتن یک میز بار کلاسیک در منزل آسان است و شما می توانید با طراحی میز بار شیک و مناسب انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک را روی آن بچینید .میز بار کلاسیک چوبی برخلاف میز ناهار خوری و میز تی وی به صورت خاص طراحی می شود.

مدل میز بار کلاسیک برای منازل با دکوراسیون کلاسیک و سلطنتی انتخاب مناسب و ایده عالی است .اگر دکوراسیون داخلی منزل شما به صورت کلاسیک طراحی شده است و تمایل دارید در بخشی از منزل خود از میز بار استفاده کنید بهتر است میز بار با طراحی کلاسیک را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید میتوانید برای ایجاد میز بار چوبی کلاسیک آن را با جزیره آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه میکس کنید و یا فضای جداگانه ای را به میز بارخود اختصاص دهید.

میزهای بار کلاسیک در انواع مدلهای میز بار کلاسیک Lشکل ، میز بار کلاسیک خطی ومیز بار کلاسیک رستیک موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدلها به سلیقه شخصی شما و طرح سایر مسایل موجود در دکوراسیون منزل تان بستگی دارد. 

میزبار

میز بار چوبی مدرن

امروزه کمتر خانه مدرنی وجود دارد که در آن از طراحی میز بار چوبی مدرن استفاده نشده باشد.

میزبانی شیک و مدرن که مناسب انواع نوشیدنی های طبیعی و خنک است محلی برای گردهمایی های دوستانه و خانوادگی است. میز بار مدرن زیبا بیشتر شامل سبک‌های باکسی شکل و ساده و منظم و تمیزی است که مدرن بودن را نشان می‌دهد. سلیقه‌ای جوانان امروز بیشتر به سبک مدرن نزدیک است.

میز بار مدرن

با دکور منحصر به فرد میزبار چیدمان منزل خود را به اتاق نشاط و انرژی تبدیل کنید.

چیدمان میزباردر منزل بازتابی از سبک و شخصیت شماست. اگر شب‌ها و آخر هفته‌های خود را با تیم مورد علاقه خود سپری می‌کنید، دیوارهای خود را با تابلوهای ورزشی هیجان‌انگیز، شخصی‌سازی شده با نام خود بپوشانید تا همه بدانند که شما بزرگترین طرفدار هستید.

دکور عالی بار خانه فقط به تابلوها محدود نمی شود. صفحه نمایش مشروب خود را از یک قفسه کتاب قدیمی به یک کابینت مشروب متمایز ارتقا دهید. از شراب گرفته تا مشروبات الکلی، تا هر چیزی در یک بطری، ایده‌های منحصربه‌فرد برای بارهای خانگی مهمانان شما را جذب می‌کنند و به ایجاد محیط سرگرم‌کننده‌ای که برای هرمهمانی هیجان انگیزی نیاز دارید کمک می‌کنند.

نوشیدنی ها و سایر لوازمی که نیاز دارید را روی آن بچینید و همه را درمعرض دید قرار دهید. معمولا چیدمان بار به سلیقه شما برمیگردد نیازی نیست آن را برای خودتان سخت کنید فقط آنچه را که دوست دارید انجام دهید.

Recent search terms:

5 دیدگاه برای “میز بار چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *