انواع مبلمان منزل

مبلمان منزل
4.5/5 - (22 امتیاز)

مبلمان منزل از تلفیق و مونتاژ یک سری از قطعات از پیش ساخته شده به یکدیگر تولید میشوند. مبلمان از ملزومات هر خانه ای به حساب می آید و برای راحتی و رفاه انسان بوجود آمده. علاوه بر این موضوع، سبب زیبایی ظاهر و شخصیت دادن به دکوراسیون منزل شما میشود. مبلمان در دکوراسیون خانه شامل تمام وسایلی میشود که موجب راحتی و آسایش ساکنین میشود. مانند: صندلی، میز، تخت، انواع مبل، دراور، نیمکت و… این در حالیست که اکثر مواقع با شنیدن کلمه مبلمان، تنها یاد آور مبل و میز ناهار خوری می باشد.

مبلمان منزل

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مبلمان دکوراسیون داخلی منزل

مبلمان دکوراسیون داخلی منزل در هر بخش متفاوت است. مبلمان حال و پذیرایی مبلمان اتاق خواب یا سرویس خواب مبلمان سالن غذاخوری مهم ترین مورد در منزل مبلمان حال و پذیرایی است و همین باعث شده تا بعد شنیدن کلمه مبلمان، مبلمان همین بخش به ذهن ما خطور کند. مبلمان پذیرایی شامل مبل راحتی، مبل استیل، میز جلو مبلی، میز قهوه، میز عسلی یا کنار کاناپه، میز کنسول، میز تلویزیون، نیمکت میزبان و … می شود.

مبلمان

پیشنهاد خرید

میزکنسول بار

۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مبل راحتی

مبل راحتی پرطرفدار ترین مدل مبل است که دست کم در هر خانه ای، یک ست از آن یافت میشود. مبل های راحتی بسیار کار آمد و سازگار با محیط هستند و به دلیل تنوع مدل، با هر سبک چیدمان دکوراسیون ست میشوند. در ادامه به انواع مختلف مبل راحتی می پردازیم.

مبل راحتی

پیشنهاد خرید

صندلی راک

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مبل ال

مبلمان مدرن ال، یکی از انواع مبلمان راحتی است. مبل ال فضای کمی را اشغال میکند و مناسب خانه های کوچک است و با این حال فضای بیشتری را نیز برای نشستن در اختیار میگذارد.

مبل ال

پیشنهاد خرید

آویز کت چوبی

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کاناپه

کاناپه ها مبل هایی هستند که برای بیش از یک نفر طراحی میشوند و معمولا سه یا چهار نفره هستند. کاناپه ها برای دراز کشیدن و لم دادن بسیار مناسب اند و تا حدودی کارایی تخت را نیز دارند. انواع کاناپه: چستر فیلد، کاناپه سه نفره انگلیسی، تاکسیدو، مبل شزلون.

کاناپه

پیشنهاد خرید

صندلی چوبی غذاخوری

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان۵,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز جلو مبلی

میز جلو مبلی کامل کننده ست مبل است و جزء جدایی ناپذیری می باشد اما تنوع میز های جلو مبلی  باعث میشود تا با هر فضایی در خانه شما ست شده و در هر چیدمانی جای خود را پیدا کند. نکته دیگر آن است که میز های جلو مبلی بخاطر تنوع شان قابل تعویض و ست شدن با مبلمان دیگر هستند و شما برای انتخاب آن گزینه های متنوعی دارید و فقط در تعداد اندکی از مدل های مبل مجبورید همان میز منحصر به فرد را انتخاب کنید. میزهای جلو مبلی انواعی دارند، میز مدرن، کلاسیک، روستیک، مینیمالیستی.

میز جلو مبلی آنیل

قیمت میز جلو مبلی

قیمت میز جلو مبلی، معمولا جدا از مبل ها می باشد چرا که یک ست مبل ممکن است با چند مدل متنوعی از میز جلو مبلی ست شود و شما امکان تغییر و در واقع انتخاب سبک مورد نظر به سلیقه خود را دارید. قیمت میز به نوع چوب، روغن و رنگ به کار رفته برای سطح، شیشه استفاده شده در آن، معرق کاری یا نوع تزئینات و یراق استفاده شده برای آن بستگی دارد.

میزجلومبلی

قیمت مبل

قیمت مبل و مبلمان به عوامل زیادی بستگی دارد. اما در این میان چند مولفه بدیهی وجود دراد که اگر حتی در این زمینه اطلاعات زیادی هم نداشته باشید، میتوانید به آن ها پی ببرید.

جنس چوب مبل

چوب که برای ساختن اسکلت مبل به کار میرود، قیمت متفاوتی دارد، برای مثال چوب راش گرجستان از چوب گردو ایرانی قیمت بیشتری دارد. علاوه بر قیمت چوب، میزان و حجم چوب به کار رفته، چه میزان چوب به کار رفته باشد و یا اینکه ضخامت چوب های برش خورده چقدر است.

فوم و اسفنج به کار رفته

ضخامت و نوع فوم به کار رفته در مبل در قیمت مبل به شدت تاثیر گذار است. جنس پارچه استفاده شده و رنگ چوب نیز از مولفه های موثر در قیمت مبل است. نوع طراحی، کپی یا اصل بودن، گارانتی و خدمات پس از فروش، میزان منبت کاری در چوب و… هم در قیمت تمام شده مبل تاثیر چشم گیری دارد.

مبلمان آنیل

تفاوت مبل طراحی اورجینال و کپی

در مبل اورجینال فاکتورهایی مانند استاندارد های روش ساخت، ارگونومیک مبل و راحتی بدن، تناسب و اصول بین متریال استفاده شده باعث می شود، کیفیت بسیار بالاتری در مبلمان اورجینال به وجود آید.

ویژگی های یک مبل استاندارد و خوب

ارتفاع مناسب پشتی مبل به گونه ای است که قسمتی از گردن و شانه ها را در بر میگیرد و گودی کمر را پر میکند. ارتفاع مبل از زمین، به گونه ای است که پاها نه کشیده شوند و نه خم بشوند. رویه مبل ها باعث تعریق بدن نشود. میزان انعطاف پذیری فوم ها، نه آن چنان نرم باشد که اسکلت مبل در هنگام نشستن احساس شود و نه آن قدر سفت که نشستن روی آن برای مدت طولانی آزار دهنده باشئ. وزن مبل و همچنین شکل فیزیکی آن به گونه باشد که حمل کردن آن به راحتی امکان پذیر باشد. صنایع چوبی آنیل وود، تولید کننده مبلمان و محصولات چوبی، با بهره مندی از دانش روز دنیا و همچنین ذوق و سلقیه متخصصین این امر، با تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات و مبلمان چوبی کاملا ایرانی وحتی در مواردی سفارشی ساز، کاملا مطابق نمونه برند های مطرح دنیا، برای خانه و خانواده ایرانی خلق و تولید میکند.

2 دیدگاه برای “انواع مبلمان منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *