میز جلو مبلی

میز جلو مبلی
4.4/5 - (19 امتیاز)

میز جلو مبلی به میزی  اطلاق می شود که در روبروی مبل گذاشته شده و بر روی آن ظروف پذیرایی قرار داده می‌شود. در کنار میز جلو مبلی دو یا سه عدد میز عسلی قرار داده می‌شود که ابعاد کوچکتری نسبت به میز جلو مبلی دارد. میز جلو مبلی رو به روی کاناپه سه نفره و میز عسلی در کنار مبل یک نفره قرار داده میشود.

میز جلو مبلی در کنار مبلمان منزل یکی از اجزای جدا نشدنی چیدمان محسوب می شود. قطعاً شما بعد از خرید یک ست کامل مبل به دنبال میز جلو مبلی مناسب با سبک مبلمان منزل می‌گردید. انتخاب میز جلو مبلی مناسب و شیک تاثیر مهمی در دکوراسیون منزل شما دارد.

میز جلو مبلی زیبا تکمیل‌کننده فضا بوده و عملکرد مثبت آن را در خانه نباید نادیده گرفت. میز وسط مبلی یا همان میز جلو مبلی در واقع برای قرار دادن کتاب ،روزنامه، ظروف پذیرایی ،لوازم دکوری و مواردی از این قبیل که حین نشستن روی مبل و استراحت کردن احتیاج می شود، کاربرد دارد.

میز جلو مبلی

زمانی که روی کاناپه و صندلی راک چوبی  نشسته اید و در حال مطالعه یا نوشیدن چای هستید نیاز دارید که سطح را با ارتفاع مناسب بدون نیاز به بلند شدن و جابجایی نزدیک خود داشته باشید.میرهای مختلفی در ایجاد فضای دلنشین و دکوراسیون شیک در منازل نقش دارند که با انتخاب درست آنها می‌توان جلوه زیبای خانه را دو چندان کرد .

یکی از این عناصر مدل های متنوع میز جلو مبلی می‌باشد و بخش مهمی در چیدمان مبلمان منزل است. میز جلو مبلی علاوه بر اینکه به عنوان تزیین مبلمان و طراحی دکور منازل به کار می رود، برای قرار دادن لوازم پذیرایی، گلدان و حتی وسایلی مانند گوشی موبایل و کنترل تلویزیون کاربرد دارند و از سوی دیگر میزهای کنار تخت نیز که معمولا برای قرار دادن چراغ خواب قاب عکس و ساعت رومیزی استفاده می‌شوند، جزو موارد نسبتاً ضروری در دکوراسیون اتاق خواب می باشند .این کار علاوه بر جلوه زیبایی که به اتاق خواب می دهند باعث مرتب بودن و نظم بسیاری از وسایل لازم در اتاق خواب نیز می‌شوند.

میز عسلی

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی

۱۲,۳۰۰,۰۰۰ تومان۱۲,۳۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

در انتخاب میز جلو مبلی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

اولین نکته انتخاب فرم مناسب با فضای داخلی منزل شماست که اهمیت زیادی دارد، آیا فضای منزل شما کوچک و باریک است و یا فضای بزرگ و وسیع در اختیار دارید؟ کودک در خانه دارید؟ اگر پاسخ شما به این سوال مثبت است بهتر است فرمی که برای میز جلو مبلی تان انتخاب می کنید گرد یا بیضی و هر شکل بدون گوشه باشد. اگر از فرم مستطیل استفاده می کنید حداقل ۸۰ سانتیمتر بین میز جلو مبلی و میز تلویزیون فاصله بگذارید تا رفت و آمد بدون دردسر باشد.

بعد از انتخاب فرم مناسب نوبت به انتخاب اندازه می رسد ،ارتفاع میز جلو مبلی معمولاً استاندارد و مشخص می باشد. سطح میز به طور کلی حدود ۵ سانتیمتر بالاتر از ارتفاع مبلمان کناری خود می باشد. میز جلو مبلی در حالت عادی ۴۰ تا 45سانتی متر ارتفاع دارد. ولی اگر ارتفاع مبل شما بیشتر است از میز جلو مبلی بزرگتری استفاده کنید.

نکته بعدی در خرید میز جلو مبلی استفاده از آن در دکوراسیون داخلی منزلتان است. آیا میز جلو مبلی برای شما استفاده تزیینی دارد و یا واقعاً قصد استفاده کاربردی از آن را دارید ،هدف استفاده می تواند در انتخاب نوع میز موثر باشد.

میز جلو مبلی دارای تنوع در متریال بوده و معمول ترین متریال برای آن چوب است. چوب مورد استفاده در میز جلو مبلی از انواع چوب راش، گردو ،افرا، بلوط و غیره می باشد. البته فلز شیشه و استیل نیز از سایر متریال است که در تولید میز جلو مبلی میتوان از آن استفاده کرد.

میز جلو مبلی

معمولاً از میز جلو مبلی شیک و زیبا در فضای نشیمن و پذیرایی منزل استفاده می شود و مانند دیگر مبلمان دارای تنوع زیادی است .بهتر است در خانه با دکوراسیون مدرن از میز جلو مبلی مدرن و در منازل کلاسیک از میز کلاسیک استفاده کنید. قطعا میز جلو مبلی کلاسیک به دلیل منبت کاری انجام شده روی چوب که هنر دست نسبت به میز مدرن گران‌تر می‌باشد.

علاوه بر دو سبک مدرن و کلاسیک در دکوراسیون سبک دیگری وجود دارد به نام سبک روستیک که بیشتر از این سبک در خانه باغ و ویلا ها استفاده می شود. این سبک در واقع همان سبک ساده و روستایی می باشد و تمامی متریال در این سبک از چوب می باشد. میز جلو مبلی به سبک روستیک حالت روستایی و قدیمی دارد. درست است که متریال این سبک مانند مبلمان به سبک کلاسیک از چوب است ،اما الگوهای ساده تری نسبت به مبل کلاسیک دارد .

برای انتخاب میز جلو مبلی مورد نظر باید مواردی مانند مساحت فضا و سبک دکوراسیون در نظر گرفته شود.

میز جلو مبلی مستطیل از مرسوم ترین طرح هاست که تقریباً با هر نوع مبلمان ست می شود و فضای بیشتری نیز دارد. میز جلو مبلی مربع جمع و جور تر از مستطیل است و با انتخاب نوع کشودار نیز برای منازل کوچک تر استفاده بهینه از فضا خواهید داشت.

میز جلو مبلی گرد نیز برای فضاهای کوچک مناسب است چرا که تردد در آن آسانتر کرده و به دلیل گوشه های گرد فضای کمتری را اشغال می‌کند .همچنین میزگرد به فضا پویایی بیشتر می‌باشد و می‌تواند تبدیل به نقطه کانونی منزل شود. اما انتخاب میز جلو مبلی گرد جسارت بیشتری می‌خواهد و باید به سبک مبلمان و چیدمان تان دقت کنید.

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی چوبی

۹,۸۰۰,۰۰۰ تومان۹,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز جلو مبلی ساده

این مدل مخصوص مبل های راحتی، مبل ال و مدل‌های چستر می باشد که معمولاً از جنس ام دی اف روکش شده ساخته می‌شود. تنوع رنگی میز جلو مبلی ساده بیشتر در رنگهای سفید، فندقی وگردویی است ولی اگر رنگ پایه های مبل شما متفاوت است می توانید رنگ مد نظر خود را سفارش دهید .این میزها مقرون به صرفه‌تر از میزهای جلو مبلی چوبی هستند.

مزیت‌های آن ،هزینه کمتر و کمک به محیط زیست، تنوع بالا و سطوح صیقلی و معایب آن، تورم در صورت تماس با آب ووجود مواد شیمیایی در تولید آن است .

میز جلو مبلی چوبی ممکن است با چوب طبیعی ام دی اف هایگلاس و سایر فراورده های چوبی ساخته شود.

میز جلو مبلی ساده

پیشنهاد خرید

میز جلو مبلی چوبی

۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز جلو مبلی کلاسیک و سلطنتی

این مدل میز جلو مبلی برای ست کردن با مبلمان کلاسیک گزینه مناسبی است. میز جلو مبلی کلاسیک زیبا اغلب چوبی بوده و دارایی پایه های منحنی و دارای طرح و نقش هستند و بر روی بدنه و پایه‌های آنها از منبت کاری و کنده کاری های بسیار زیبایی استفاده شده است. از میزهای جلو مبلی سلطنتی اصولاً در سبک های لوکس و لاکچری استفاده می‌شود.

میز جلو مبلی کلاسیک

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی چوبی

۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۶,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز جلو مبلی رستیک و طبیعی

این مدل میزها ظاهری بسیار خاص و متفاوت دارند و چوب استفاده شده در این میزها گردو یا  راش می باشد. بیشتر این میزها برای زیبایی بیشتر به همان شکل طبیعی و ناهموار هستند. در واقع یکی از خاص ترین جنبه های اکسسوری های رستیک نیز همین شکل دست نخورده و طبیعی آنهاست.

میز جلو مبلی رستیک و طبیعی

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز جلو مبلی مدرن

میز جلو مبلی مدرن نمونه ای از انواع میزهایی است که مورد پسند بسیاری از افراد می باشد. میزهای جلو مبلی مدرن زیبا و شیک معمولاً در طرح های ساده و مینیمال ساخته می‌شوند و نمای بسیار جذابی دارند و مناسب با دکوراسیون و مبلمان مدرن می‌باشند.

میز جلو مبلی مدرن

میز عسلی چوبی و کاربرد آن چیست؟

میزهای عسلی در مهمانی‌ها مثل آچار فرانسه عمل کرده و بسیار به درد می‌خورد.از آنها می‌توان برای قرار دادن گل طبیعی و سایر اکسسوری های زیبا مورد استفاده قرار داد. میزهای عسلی شیک و زیبا را می توانید با هر نوع چوب و ام دی اف سفارش دهید. میزهای عسلی می‌توانند به عنوان میزهای کنار سالنی و کنار مبلمان به صورت تک و یا تعداد بیشتر مورد استفاده قرار بگیرند. حتی می توان به دو صورت جفت در دو طرف کانون توجه قرار داد و روی آنها آباژورهای زیبا گذاشت.

اندازه میز عسلی باید متناسب با نوع مبلمان شما باشد. میز عسلی چوبی شیک  نه باید خیلی از مبل های شما بلندتر باشد و نه خیلی کوتاه تر که در زمان نیاز شما را دچار مشکل نکند. میز عسلی را در هر بخشی از منزل می توانید استفاده کنید.

حتما نیازی نیست این وسیله برای اتاق پذیرایی یا اتاق خواب شما در نظر گرفته شود .به عنوان مثال شما برای اتاق مطالعه خود با استفاده از یک میز کنار مبلی و میز عسلی شیک می توانید یک چیدمان لوکس را به تصویر بکشید.

در هنگام خرید به جنس میز عسلی نیز حتما توجه کنید بهترین میز از نظر جنس، میز های عسلی چوبی هستند.

میز عسلی چوبی یکی از بهترین میزهاست که باعث ایجاد فضای شیک در خانه می‌شود.

میز عسلی کمجا

برای آن دسته از افرادی که فضای کمی برای قرار دادن میز دارند و دوست دارند میزهای جلو مبلی نقلی داشته باشند میزهای عسلی زیبای کمجا یکی از بهترین انتخاب هاست.

میز عسلی کمجا

میز عسلی تاشو

این نوع میز عسلی ها را فقط زمان استفاده و پذیرایی فضا را اشغال می کند، چون راحت تر حمل می‌شوند و بعد از استفاده می توانید آنها را تا کرده و در یک گوشه از سالن قرار دهید.

میز عسلی مدرن

این روزها با ظاهره خاص و مدرن می‌توانند در فضای نشیمن شما بدرخشند .میزهای عسلی مدرن زیبا به دلیل ظاهر ساده خود به خوبی می تواند با هر نوع مبلمانی هماهنگ شوند.

میز عسلی مدرن

میز عسلی کلاسیک

ترکیب میز عسلی و جلو مبلی کلاسیک با هر دکوراسیونی ترکیب بی‌نظیری در فضای دکوراسیون شما ایجاد می کند. بسیاری از طراحان داخلی برای ایجاد جذابیت سبک سلطنتی و کلاسیک از میز عسلی منبت شده در کنار مبلمان مدرن یا کنج خانه برای برجسته کردن آن نقطه و یا برای قرار دادن یک آباژور و یا ظرف گران قیمت از آن استفاده می‌کنند.

میز عسلی کلاسیک

میز عسلی سه تیکه

میزهای عسلی سه تیکه برای مبل راحتی مناسب ترند. این میزها معمولاً در سه اندازه مختلف ساخته می شوند تا به صورت کشویی داخل هم بروند در این صورت هم فضای کمتری را اشغال می کنند و هم زیباتر خود را نشان می‌دهند.

میز عسلی سه تیکه

میز جلو مبلی و عسلی چوبی در رنگ های مختلف و شکل‌های گوناگون قابل سفارش هستند و به صورت میز جلو مبلی، میز جلو مبلی سفید، میز جلو مبلی قهوه ای و میز جلو مبلی و میز عسلی کشودار، میز عسلی ام دی اف، میز عسلی فانتزی ،میز عسلی چوبی، میز عسلی رستیک و میز عسلی گرد تقسیم‌ بندی می‌شوند و قابل سفارش می باشند.

4 دیدگاه برای “میز جلو مبلی

    • صنایع چوبی آنیل گفته:

      سلام
      در بخش محصولات میتونید نمونه های مختلف میز جلو مبلی بهمراه قیمت رو مشاهده بفرمائید

    • صنایع چوبی آنیل گفته:

      سلامت باشید.مشکلی از جهت انجام برای شهرستان نداریم.ممنون میشویم با شماره های شرکت تماس تا هماهنگی انجام شود.با سپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *