میز ناهارخوری

میز نهارخوری
4.6/5 - (13 امتیاز)

میز ناهار خوری یکی از المان های موثر در زیبایی دکوراسیون داخلی و مبلمان منزل است.
میزهای ناهار خوری علاوه بر زیبایی در مبلمان منزل، کارایی مفیدی در هر خانه دارند، امروزه با ترویج زندگی مدرن شهری و کاهش فعالیت های فیزیکی در انسان ها، شاهد پدیده آرتروز مفاصل بخصوص در نواحی، زانو، کمر، گردن و شانه در سنین بالا و  حتی در سنین پایین و جوانان هستیم.
در این موارد، تصحیح نحوه نشستن و بر خواستن و رعایت این شیوه ها در کنار انجام حرکات ورزشی تحت نظارت پزشک، بسیار مفید و موثر در درمان و تسکین درد های مفصلی است.
هرکدام از ما در طول روز حداقل به مدت نود دقیقه در حال خوردن غذا در سه وعده روزانه خود هستیم، پس بسیار مهم است که چگونه و در چه حالتی می نشینیم و وعده غذایی را سرو می کنیم.
در خرید و انتخاب میز ناهار خوری، ملاحظات فراوانی وجود دارد.
علاوه بر مدل و سبک، رنگ، جنس متریال به کار رفته، ابعاد کلی میز ناهار خوری و غیره استانداردها و ارگونومی میز و صندلی ها در طراحی و ساخت میز و صندلی بسیار حائز اهمیت است و باید توجه ویژه ای به آن شود.
صنایع چوبی آنیل، هم گام با تکنولوژی روز دنیا، طراحی های به روز و مدرن، استفاده از سبک های جدید و امروزی و استاندارد های جهانی، بهترین خود را در عین زیبایی و کیفیت حداکثری، یک محصول ایرانی با کیفیت را برای خانه ایرانی تهیه و تولید میکند.

میزنهارخوری

اکثرا ممکن است به علت محدودیت فضا در منزل از خرید میز ناهار خوری صرف نظر کنند،
اما اگر میز ناهار خوری را به اندازه مناسب و متناسب با فضای منزل خریداری کنید، از لحاظ تعداد نفرات کافی باشد، قرار دادن آن در خانه و تخصیص فضای مشخص برای غذاخوری کار چندان سختی نخواهد بود.
محل قرار دادن میز ناهار خوری معمولا بین آشپزخانه و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود.
در میان مدل های میز ناهار خوری، نمونه های ساخته شده با چوب طبیعی ظاهری بسیار گرم و دلچسب تر در فضای منزل دارند و به طبع طرفدار بیشتری دارد.

میز ناهارخوری

پیشنهاد خرید

میزناهارخوری چوبی

۲۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۹,۴۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

قیمت میز ناهار خوری

قیمت میز ناهار خوری، مانند مبلمان سایر بخش های منزل، از جمله سرویس خواب، مبلمان نشیمن و غیره وابسته به میزان و نوع متریال به کار رفته و میزان کاری که حین تولید انجام شده، است.

پیشنهاد خرید

میز ناهارخوری چوبی

۲۵,۳۰۰,۰۰۰ تومان۲۲,۹۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جنس میز ناهار خوری

برای ساخت میز ناهار خوری و صندلی هایش از متریال متفاوتی از جمله چوب، فلز،MDF  و… استفاده می شود.
برای ساخت میز و صندلی های چوبی می توان از چوب های مرغوب استفاده کرد.
برای اینکه بتوانید انتخاب خوبی در خرید میز ناهار خوری داشته باشید باید اندکی با جنس انواع چوب ها و ویژگی های آن ها آشنا باشید.

میز ناهارخوری

بهترین چوب هایی که برای ساخت میز و صندلی استفاده می شود چوب های درخت بامبو و چوب درخت سیاه هستند که کیفیت و مرغوبیت بالایی دارند اما نکته قابل توجه آن است که این چوب ها وارداتی هستند و قیمت بالایی دارند پس بیشتر برای افراد با توان مالی زیاد توصیه می شوند.
از دیگر چوب های مورد استفاده برای مبلمان و میز ناهار خوری میتوان به چوب گردو اشاره کرد که به نسبت کیفیت ایده آل و مناسبی که دارند از قیمت مناسب با صرفه اقتصادی نیز برخوردارند.

از دیگر مواد سازنده میز و صندلی می توان MDF  را نام برد.

چوب ام دی اف از لحاظ قیمت، مناسب هستند اما معایبی دارند، از جماه مقاوم نبودن در برابر رطوبت و همچنین نداشتن تنوع زیاد، به همین دلیل در برابر سایر چوب ها طرفدار کمتری دارد.

از دیگر مواد به کار رفته در ساخت انواع مدل میز ناهار خوری میتوان به فلز اشاره کرد.
میز های فلزی مقاومت خوب و بالایی دارند و همچنین تا سالیان سال در دکوراسیون خانه شما باقی خواهند ماند، اما به دلیل نداشتن تنوع زیاد باز هم به اندازه میز های چوبی مورد استقبال قرار نمی گیرند.

میز ناهارخوری

پیشنهاد خرید

میزناهارخوری

۲۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان۲۴,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مدل میز ناهار خوری

مطلب بعدی که در هنگام خرید میز ناهار خوری مورد توج قرار می گیرد، مدل میز ناهار خوری است.
مدل میز ناهار خوری با توجه به نیاز مشتری، بودجه، فضای در نظر گرفته شده و سلیقه افراد انتخاب می شود.
امروزه با توجه به روی آوردن مردم به آپارتمان نشینی و زندگی  در فضا های کم متراژ، بسیار مهم است که مبلمان، سرویس خواب و میز ناهار خوری ها چگونه طراحی شوند تا در هر متراژ و فضایی استفاده کنندگان بتوانند از این مبلمان در بخش های مختلف منزل بهره ببرند.
مبلمان عنصر اصلی در دکوراسیون داخلی منزل است و نیازی نیست که آن را در بازه ها زمانی که مدام جا به جا کنیم همچنین وزن زیادی دارند تا هنگام نشستن و برخواستن به راحتی نلغزد و جا به جا نشود.
اما برخلاف مبلمان، صندلی های یک میزهای ناهارخوری ممکن است در روز چندین بار نیاز به جا به جایی داشته باشد پس باید از مواد سبک طراحی شده باشد که امکان جابجایی آنها راحت باشد.
علاوه بر سبک بودن، میز های ناهار خوری بهتر است کم جا باشد، میز ناهار خوری کم جا از جمله مدل هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

میز ناهارخوری

پیشنهاد خرید

میز ناهارخوری

۳۹,۶۰۰,۰۰۰ تومان۳۹,۶۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز ناهار خوری های چوبی

یکی دیگر از انواع رایج مدل میز ناهارخوری، مدل چوبی آن است.با توجه به این میز های چوبی، با انواع مدل چوب ساخته می شوند دارای رنگ بندی متنوعی هستند.
بیشتر افرادی تمایل دارند از این مدل استفاده کنند که متریال غالب در دکوراسیون آن ها چوب باشد بنابراین دقت کنید که رنگ آن متناسب با دکوراسیون شما باشد.
میز ناهار خوری فلزی:
میز ناهار خوری فلزی از لحاظ کاربردی عملکرد بالایی دارند و این نوع از دوام بالایی برخوردار هستند.
همچنین گزینه مناسبی برای دکوراسیون های مدرن به شمار می روند.
میزهای فلزی را علاوه بر آشپزخانه می توانید در فضایی مانند بالکن ها و حیاط نیز استفاده کنید.

میز ناهارخوری

پیشنهاد خرید

میزناهارخوری

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز ناهار خوری استیل

یکی از گزینه های بسیار قابل توجه در رابطه با میزهای ناهارخوری نوع استیل آن است.
این میزها که بسیار زیبا و لوکس هستند.
در ساخت آن ها از ظرافت بالا و معرق کاری استفاده شده است. متریال به کار رفته در این مدل از میزهای ناهار خوری  معمولا چوب، شیشه است.

قیمت این مدل به علت به کار رفتن مواد گران قیمت و زمان بر بودن فرایند تولید، بسیار بالاست. این مدل میز ها معمولا سبک های کلاسیک دارند و بعضا میزناهارخوری سلطنتی هم می نامند که طرفداران خاص خود را دارد.

 میز ناهار خوری کم جا و مینیمال

این نوع میزهای ناهار خوری مانند مبل راحتی متناسب مکان هایی با متراژ کم هستند.
طراحی صندلی ها به گونه ای است که کاملا زیر میز قرار میگیرند و کم جا هستند و پس از استفاده با قرار دادن صندلی ها در جای خود به راحتی تردد کنید.

میز ناهار خوری کم جا، در مواردی به گونه طراحی می شوند یک یه ضلع میز میتواند به دیوار چسبیده باشد و در نتیجه فضای کمتری اشغال کند.
یکی دیگر از انواع میز ناهار خوری های کم جا، میز های تاشو هستند.

میز ناهار خوری تاشو گزینه مناسبی برای افرادی است که منازل کوچکی دارند و یا می خواهند یک میز ناهار خوری کوچک و دم دستی برای خود در آشپزخانه قرار دهند.
جنس این نوع میزها معمولا چوبی است و ظاهر بسیار زیبایی دارد. می توانید پس از استفاده از میز ناهارخوری تاشو آن را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *