میز تلویزیون

4.7/5 - (11 امتیاز)

میز تلویزیون نه تنها یک نگهدارنده برای تلویزیون و لوازم و متعلقات تلویزیون شماست بلکه در دکوراسیون داخلی و مبلمان منزل شما، یک نقطه کانونی در نشیمن است که سایر مبلمان و وسایل دکوراسیون داخلی حول آن و متناسب با موقعیت آن چیده میشود.
پس باید در انتخاب یک میز تلویزیون مناسب، فاکتور های زیادی را در نظر گرفت.
از جمله سبک دکوراسیون داخلی منزل، فضایی که برای تلویزیون و میز تلویزیون در اختیار داریم، رنگ غالب در دکوراسیون، مقاومت و استحکام میز تلویزیون و پایه های آن، وسایلی که قرار است روی میز و یا فضاهای مختلف آن قرار گیرد و…
امروزه مدل های میز تلویزیون جدید نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده، تلوزیون های قدیمی به علت لامپ تصویر درون شان، حجم و فضای زیادی را اشغال میکردند.
از این رو میز تلویزیون های قدیمی، بزرگتر بودند زیرا باید سطح بزرگتری را داشته باشند.

میزتلویزیون
بعضی از میزهای تلویزیون دارای ویترین ها با درب های شیشه ای بودند و برای گذاشتن وسایل صوتی و تصویری و یا لوازم دکوراتیو استفاده میشد.
امروزه در دکوراسیون مدرن که بیشتر به سمت سادگی و مینیمالیستی پیش رفته است و همینطور فضای محدود خانه های آپارتمانی، میز های تلویزیون بسیار کوچک و کاربردی تر شده اند و همچنین با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات صوتی تصویری نیز بسیار کم حجم تر و سبک تر شده اند و دیگر  نیازی به داشتن میز های تلویزیون عریض نیست.

پیشنهاد خرید

میزتیوی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مدل میز تلویزیون

مدل میز تلویزیون انواع مختلفی دارد، میز تلویزیون مدرن، میز تلویزیون کلاسیک، میز تلویزیون دیواری، میز تلویزیون ام دی اف، میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون فلزی، میز تلویزیون شیشه و هایگلاس و غیره.

میز تلویزیون کلاسیک

پیشنهاد خرید

مبل تکی راحتی

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن میزهایی میزهای چوبی ساده ای هستند که اکثرا مستطیل شکل و در مواردی بیضی و منحنی  هستند.
میز تلویزیون مدرن به صورت دیواری و ایستاده نیز تولید می شوند.
این میز ها طبقه و کشوها و یا باکس های کوچکی نیز برای  گذاشتن وسایل صوتی، تصویری و یا قرار دادن وسایل دکوراتیو کوچک نیز دارند.

میز تلویزیون مدرن

پیشنهاد خرید

میز تلویزیون

۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومان۱۴,۶۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک، مانند مبلمان کلاسیک از جنس چوب ساخته شده و دارای منبت کاری و طرح های سنتی و کلاسیک خاصی است که آن را مناسب این سبک دکوراسیون می کند.
میز تلویزیون های کلاسیک معمولا در رنگ های سفید و کرم به گونه ای نئوکلاسیک و براق با رگه های طلایی طراحی می شوند.

میزتلویزیون

پیشنهاد خرید

میزتلویزیون چوبی حصیری

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز تلویزیون دیواری

میز تلویزیون های دیواری، مانند یک طاقچه هستند، که تلویزیون به دیوار نصب شده  و میز آن با فاصله از تلویزیون به دیوار نصب میشود و متعلقات تلویزیون را نگه میدارد.

میز تلویزیون دیواری

پیشنهاد خرید

میز تلویزیون چوبی

۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۱,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون ام دی اف، از انواع میز تلویزیون های چوبی هستند که مزیت هایی نسبت به چوب دارند.
اول اینکه ام دی اف نسبت به چوب ارزان تر است و همچنین مقاومت بیشتری دارد و سبک تر است.

میز تلویزیون ام دی اف

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون چوبی طرفدار بیشتری دارند و معمولا قیمت بالاتری دارند و آن هم به نوع و جنس چوب بستگی دارد.
تنوع چوب و رنگ ها و طرح های آن باعث می شود، این میز ها با هر نوع دکوراسیونی ست شود و هماهنگی داشته باشد و به همین دلیل بسیار پر طرفدار بود است.

میز تلویزیون چوبی

میز تلویزیون هایگلاس

میز تلویزیون هایگلاس، میز های چوبی و یا ام دی اف هستند که روکشی از هایگلاس دارند.
روکش هایگلاس سطح میز را براق و درخشان میکند و زیبایی آن را دو چندان می کند.
روکش هایگلاس در رنگ های مختلف موجود می باشد اما رنگ سفید اکثرا پرفروش تر است.

میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون

قیمت میز تلویزیون کوچک به عوامل زیادی مانند جنس یراق آلات، کیفیت محصول، جنس چوب یا شیشه و یا ام دی اف به کار رفته، زیبایی و پرکار بودن آن، مدل و طرح آن، میزان زمانی که برای تولید آن صرف شده و سفارشی ساز بودن یا نبودن آن و … بستگی دارد. در نتیجه این میز ها مانند مبلمان مختلف،  قیمت های متفاوتی دارند و میتوان با توجه به بودجه خود میز تلویزیون مناسب خود را پیدا کنید.

نکاتی در مورد جای میز تلویزیون دکوراسیون داخلی منزل

نور طبیعی یکی از بهترین ویژگی ها برای طراحی سالن نشیمن است، اما تابش نور مستقیم به تلویزیون می‌تواند مضر باشد بنابراین بهتر است تلویزیون و میز تیوی  خود را در نقطه‌ای از سالن پذیرایی قرار دهید که نور به صورت مستقیم به آن نتابد.
نور مستقیم نه تنها مانع دید صفحه مانیتور تلویزیون هنگام تماشای تلویزیون می‌شود، بلکه با گذر زمان باعث می‌شود کیفیت صفحه نمایش تلویزیون و همچنین رنگ میز تلویزیون از بین برود. از بهترین محل‌ها برای قرارگیری میز تلویزیون می‌تواند اطراف قفسه‌ کتاب ، کتابخانه ،کنارویترین چوبی باشد که ظاهری خاص و جذاب به مبلمان شیک  و دکوراسیون داخلی می‌بخشد.
محل قرار گیری تلویزیون نباید در نقطه کور منزل شما باشد.
باید در نقطه ای از خانه قرار بگیرد که بتوان تلویزیون را از بیشتر قسمت های خانه مشاهده کرد.

باید دقت کنید که فاصله ی کافی بین میز تیوی چوبی و سرویس مبلمان وجود داشته باشد تا به چشم افراد آسیب نرسد.
بطور کلی بسیار مهم است که میز تلویزیون آن ها علاوه بر زیبایی و کیفیت ساخت کارایی لازم را نیز داشته باشد و متناسب با چیدمان منزل باشد.
صنایع چوبی آنیل وود، بر اساس سلیقه و نیاز مشتری، فضای موجود در منزل و سایر فاکتور های مهم، شما مشتریان عزیز، با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات کاملا ایرانی را سفارشی سازی و تولید می کند.

میز تلویزیون را عموماً بر اساس مساحتی که در اتاق نشیمن در اختیاردارید. برای شما سفارشی‌سازی می‌کنیم. اگر فضای زیادی در محیط در اختیار شما است توصیه می‌کنیم. از میز تلویزیون های دیوارکوب شده استفاده کنید. تا دکوراسیون داخلی منزل شما به سبک مدرن یا کلاسیک متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به نمایش گذاشته شود.

  • سفارشی‌سازی میز تلویزیون
  • متریال مرغوب
  • اصول اولیه استاندارد
  • تم‌های رنگی جذاب

میز تلویزیون خود را می‌توانید بر اساس سه سبک در دکوراسیون داخلی منزل خود مورداستفاده قرار دهید:

  • سبک مدرن
  • سبک کلاسیک
  • سبک سلطنتی

میز تلویزیون مدرن با تم‌های رنگ شاد برای شما با سبک‌های متفاوتی نسبت به میزهای قدیمی طراحی و تولید می‌شود. از سوی دیگر میزهای تلویزیون کلاسیک با طرح چوب تولید می‌شود تا ایده پردازی زیباتری را برای شما به تصویر بکشد. میزهای سلطنتی به‌صورت منبت‌کاری شده و با تم‌های رنگی طلایی، مسی و مشکی طلایی در نظر گرفته می‌شود تا سبک ایده پردازی ناب‌تری در فضای داخلی منزل‌های اشرافی شما به نمایش گذاشته شود.

Recent search terms:

2 دیدگاه برای “میز تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *