زیبایی های سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی
5/5 - (2 امتیاز)
پیشنهاد خرید

جاکفشی جدید

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

سبک کلاسیک چیست؟

سبک کلاسیک از مبلمان منزل کلاسیک آنتیک گرفته تا کنسول چوبی کلاسیک گاهی به عنوان یک سبک قدیمی و کلاسیک و شیک شناخته می شود. سبک کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک های معماری می باشد.

اگرچه ظاهری سبک الهام گرفته از گذشته است اما واقعا هدفش راحتی در خانه است. اگر از ۱۲ سالگی در یک مکان مشخص در خانه استراحت کرده اید و ایده آل شما کتابخانه چوبی کلاسیک دیواری با کتاب‌های قدیمی است، لطفاً ادامه این مطلب را حتما بخوانید.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

پیشنهاد خرید

کنسول چوبی کلاسیک

۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کاربرد سبک کلاسیک چیست؟

محبوبیت طولانی مدت این سبک آن را به سبک دلنشین و زیبا تبدیل کرده است. مبلمان منزل کلاسیک، پارچه های زیبا، میز کنسول چوبی کلاسیک، میز ناهارخوری چوبی کلاسیک و زندگی کردن در خانه با این سبک آسان دلنشین و زیبا است‌.

 اهمیت تقارن در طراحی کلاسیک

در یک طراحی کلاسیک همه چیز خانه از مبلمان کلاسیک گرفته تا محل قرارگیری مبل ها در تعادل است. مبل کلاسیک چوبی تمایل دارد تا در یک چیدمان رسمی قرار گیرد تا دیگران در آن به گفت‌وگو دعوت شوند و در امتداد محور اتاق قرار گیرد.

البته دلیلی ندارد که در این سبک همه چیز در هماهنگی باشند، اما این سبک مناسب کسانی است که به ناهماهنگی و شیوه‌های مدرن علاقه‌مند هستند. اگرچه نباید خیلی از تقارن دور شوید اما راه های زیرکانه ای وجود دارند که فضای خانه را از داشتن جلوه ای ایستا دور می‌کند.

یک آینه قدی چوبی کلاسیک در مقابل دیوار قرار دهید، آثار هنری را به صورت گروهی بر روی دیوار نصب کنید تا حس حرکت ایجاد شود و یا یک میز کنار سالنی چوبی کلاسیک در کنار صندلی راک قرار دهید در این سبک  شکل نامنظم فرش اتاق را از حالت خشکی در آورده و به آن انرژی بخشیده است.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

 انحنا و حاشیه های نرم در طراحی کلاسیک 

هیچ زاویه ی تیزی در اتاق با طراحی کلاسیک دیده نمی‌شود چرا که تاکید سبک کلاسیک بر خطوط و فضاهای منحنی شکل است.

وسایل مدور حسی از بودن و اصالت را بر می انگیزند و با صندلی کانتر چوبی و یا صندلی راک چوبی و میز کنار مبلی  کلاسیک در هماهنگی و موازنه هستند.

تعداد کوسن ها فراوان است و بالشتک های زیادی در این سبک موجود هستند.

سبک کلاسیک و رنگ های محافظه کارانه

در یک فضای کلاسیک رنگ بیش از حد برجسته نمی‌شود و استفاده از آن بسیار محتاطانه است.

استفاده از رنگ‌های خنثی مانند کرم، بژ، خاکستری مایل به قهوه‌ای، قهوه‌ای مایل به زرد متداول است، اما قهوه‌ای تیره، قرمزها، سبز و آبی های تیره (به یک کتابخانه چوبی کلاسیک یا میز بار کلاسیک و شیک فکر کنید) نیز در فضاهای کلاسیک ظاهری فوق العاده زیبا خواهند داشت.

طرح ها و الگو های زیبای کلاسیک و غیره همگی در سبک کلاسیک به کار می روند در ترکیب این پارچه ها آزادانه عمل کنید اما از یک پالت رنگی مشخص استفاده کنید و خیلی از رنگ های تیره و روشن استفاده نکنید.

در مدل صندلی غذاخوری می توانید از پارچه های  مخمل استفاده کنید که زیبایی آنها را بهتر جلوه می‌دهد.

سبک کلاسیک در دکوراسیون داخلی

پیشنهاد خرید

جاجواهری چوبی

۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

وسایل تزیینی هنری کلاسیک

وسایل تزیینی را معمولاً در ارتفاعی هم سطح چشم نصب کنید. از آینه و کنسول های کلاسیک چوبی در اتاق پذیرایی استفاده کنید و یا می توانید در دکوراسیون اتاق خواب خود از سرویس خواب کلاسیک چوبی هم بهره ببرید می توانید از آینه های بزرگ و قدی هم استفاده کنید.

استفاده از کتابخانه چوبی کلاسیک در فضای پذیرایی می تواند جلوی زیبا و خیره کننده به فضای منزل شما بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *