استند چوبی

استند چوبی
4.5/5 - (23 امتیاز)

استند چوبی یا استند نردبانی با مدل ها و طرح های دو طبقه، سه طبقه و چهار طبقه دارای کشویا بدون کشو و در جنس های مختلف چوبی، ام دی اف یا پی وی سی ورنگهای سفید، مشکی یا قهوه‌ای ساخته و تولید می‌شود .
ابعاد یک استند چوبی استاندارد شامل ۱۸۰ تا ۲۰۰ سانتی متر ارتفاع  و در عرض های مختلف و با عمق ۲۵ تا ۳۵ سانت می باشد.

استند چوبی

اگر هم برای کتاب‌هایتان، هم گلدان و ظروف دکوری تان به دنبال جای مناسب هستید و نمی دانید کتابخانه چوبی بخرید یا میز کنسول چوبی بی شک این استند های چوبی زیبا انتخابی عالی هستندَ. در صورت داشتن کشو می توانید وسایل دیگر را نیز در آن‌ها قرار دهید.
استندهای نردبانی چوبی زیبا برای چیدمان مدرن و نئوکلاسیک بسیار مناسب هستند.

پیشنهاد خرید

میزکنسول چوبی

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کاربرد استند چوبی نردبانی

گاهی اوقات با وجود داشتن وسایل دکوری و تزیینی نمیتوانیم از آنها استفاده کنیم چون جای مناسبی برای قرار دادن آنها نداریم. انواع استند چوبی و استند دکوری شیک کاربردی برای قرار دادن گلدان، قاب عکس یا دکوری های قدیمی و وسایل تزیینی خانه است.
شلف و استند چوبی دیواری فقط به صورت دیواری نیستند بلکه انواع ایستاده دارند که به آنها استند چوبی نردبانی گفته می‌شود. استندهای نردبانی چوبی هم جا دارند و هم فضای زیادی از خانه را اشغال نمی کنند و شما میتوانید به جای کتابخانه یا جاکفشی چوبی برای کفش های زیبای خود استفاده کنید.

استند دکوری

انواع استند چوبی نردبانی و کاربرد آن در خانه

اگر از کسانی هستید که به داشتن یک کنج سبز و پر گل، کلکسیون زیبایی از عکس ظروف سنتی و عتیقه علاقه مند هستید و یا بودجه کافی برای داشتن یک میز کنسول چوبی شیک را ندارید، استند دکوری نردبانی بهترین گزینه است . انواع استند دکوری نردبانی با داشتن طبقات مختلف فضای مورد نیاز برای جا دادن لوازم را دارند بدون اینکه سطح زیادی را اشغال کند.

استند چوبی بزرگ

پیشنهاد خرید

صندلی راک چوبی

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

چگونه از استند چوبی در آشپزخانه استفاده کنیم؟

می توانید بعضی از وسایل آشپزخانه که روزانه مورد استفاده قرار می دهید را با توجه به اندازه استند چوبی نردبانی دردو سایز استند چوبی بزرگ و یا استند چوبی زیبای کوچک در کنار میز ناهار خوری چوبی خود قرار داده و از آن به نحو احسن استفاده کنید.

استند چوبی

پیشنهاد خرید

آویز کت چوبی

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کاربرد استند چوبی نردبانی دکوری در اتاق پذیرایی و یا اتاق خواب

اتاق نشیمن و پذیرایی بهترین جاهایی هستند که می‌شود از استند دکوری چوبی استفاده کرد .از استند چوبی دیواری می‌توان به عنوان استند کتاب ، کتابخانه چوبی دیواری نیز استفاده کرد و کتاب‌ها و اکسسوری هایی که در زیبایی اتاق پذیرایی و نشیمن شما مورد استفاده قرار می‌گیرد را در آن قرار داد .حتی کنج ستون و کنار مبلمان منزل هم می‌توانید از استندهای چوبی کوتاه و بلند استفاده کنید .

استفاده از استند دکوری چوبی یک ایده ی عالی برای دادن جذابیت و زیبایی در دکوراسیون اتاق خواب شما نیز هست .
در اتاق خواب خودتان و یا حتی فرزندتان می توانید از استندهای چوبی بزرگ و کوچک به  جای میز آرایش چوبی و یا میز تحریر چوبی زیبا استفاده کرده و کاربردی چند منظوره داشته باشید.

استند دکوری

پیشنهاد خرید

صندلی چوبی غذاخوری

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان۵,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

کاربرد استند دکوری و استند چوبی در حمام و سرویس بهداشتی

فرقی نمی‌کند که فضای راهرو یاورودی شما کوچک و بزرگ باشد، بلکه انتخاب استند چوبی زیبا برای سرویس بهداشتی و حمام شما ایده خوبی برای سازماندهی لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم مورد نیاز برای حمام مانند حوله و دستمال و یا صابون خواهد بود.
اگر با یک استند چوبی زیبا حمام یا دستشویی را دکور کنید حس و حال تمیزی سبب القای آرامش به روحیه تان می شود.

استند چوبی

انواع مدل های استند گل یا استند چوبی گلدان

اگر به گل و گیاه علاقه مند هستید با استفاده از استندهای گل چوبی می توانید نیازتان را برطرف کنید و باغچه عمودی در خانه بسازید.
استند گل چوبی یکی از وسایل دکوری جدیدی است که امروزه در خانه ها و دکوراسیون داخلی منزل جایگاه خاصی پیدا کرده است.

استندهای گلدان وسایل کاربردی هستند که در همه بخش‌های خانه می توان از آنها استفاده کرد.
بهترین مکان برای قرار دادن استند گلدان چوبی در کنار پنجره برای تسویه بهتر آب و هوا و حداکثر بهره گیری از نور خورشید است.
شما می توانید متناسب با سلیقه خود اندازه و مدل استند چوبی آن را در راهروهای ورودی، کنار پنجره، کنار مبلمان چوبی، اتاق خواب و سرویس خواب چوبی و در کنار سایر گل ها قرار دهید.

  • یک نکته بسیار مهم که گاهی موجب نازیبا به چشم رسیدن استند گل می شود این است که پیش از خرید استند، مکان دقیق آن تعیین نمی شود و زمانی که استندگل در بخشی از دکوراسیون پذیرایی قرار می گیرد، نمی توان آن را با دکور آن قسمت کاملا هماهنگ کرد.

یک راهکار خوب برای اینکه استند گل کاملا با مبلمان های پذیرایی ست شود، این است که جنس یا رنگ آن را با رنگ یکی از مبلمان ها، اکسسوری های بزرگ یا دیوار ها مشابه و ست در نظر گرفت.

مثلا رنگ سفید را در تناسب با رنگ چوب سفید مبلمان نشیمن انتخاب کنید و یا اگر قرار است استند در کنار یک دیوار با کاغذ دیواری کلاسیک قرار بگیرد، از رنگ و طرح های سنتی روی کاغذ دیواری برای تزیین بخش هایی از گلدان یا استند استفاده شود.

و در نهایت دقت کنید که استند گل، با تمام بخشی از منزل که قرار است استند چوبی در آنجا قرار بگیرد، هماهنگ باشد و به عنوان مثال اگر استند خریداری شده با مبلمان های راحتی ست شده است ، اما  قرار است در کنار پنجره، بین مبلمان و پنجره قرار داده شود، باید با پرده و دیوار مجاور آن نیز کاملاً هماهنگ باشد.

رنگ و مدل کلی استند چوبی بایستی با چیدمان منزل شما هماهنگ باشد.

برای دکوراسیون های کلاسیک بهتر است از استند های کج و نیم‌طبقه به سبک مدرن استفاده نشود و بهتر است برای تزیین پذیرایی با مبلمان های کلاسیک ، از استندهایی با کنده کاری های سنتی و طراحی های کلاسیک استفاده بفرمایید.

البته، در خصوص دکوراسیون مدرن مشکلی با استفاده از اکسسوری های کلاسیک وجود ندارد و می توانید از انواع استندهای مدرن و کلاسیک در یک چیدمان منزل مدرن استفاده بفرمایید.

گاهی استفاده از تزیینات پرنقش و نگار و کلاسیک در دکوراسیون های مدرن، می تواند گرما و صمیمیتی را در فضا ایجاد کند که برای زندگی روزانه خانواده ایرانی یک اصل مهم است.

Recent search terms:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *