جاکفشی چوبی

جاکفشی چوبی
4.6/5 - (18 امتیاز)

جاکفشی چوبی یکی از کاربردی ترین اجزای دکوراسیون منزل است. جاکفشی چوبی شیک خانه را به شکل منظم نگه می‌دارد.

جاکفشی ها معمولا در نزدیکی درب ورودی یا درست در بیرون درب منزل قرار می‌گیرند و در خانه های کوچک و آپارتمان ها به عنوان میز کنسول چوبی  زیبا و کوچک هم قابل استفاده هستند و اولین احساس مهمی را برای هر کسی که به خانه  شما می آید ایجاد می کنند.

جاکفشی چوبی زیبا یکی از نشانه های نظم در منزل شماست و هنگامی که با نشیمن بر روی آن ساخته می‌شود نشانه‌ای از ظرافت و زیبایی در خانه شماست.

صنایع چوبی آنیل مدل های مختلفی از طرح های جاکفشی مد روز را برای شما تولید کرده که می‌تواند متناسب با هر فضا و دکوراسیون باشد. یک جاکفشی زیبا و شیک با طراحی خاص می تواند تمام کفش های شما را در خود جای داده و ورودی منزل شما را به شکل زیبا در بیاورد.
مدل جاکفشی و جنس و رنگ آن از جمله مواردی می باشند که باید متناسب با سایر عناصر موجود در دکوراسیون داخلی انتخاب شود.

جاکفشی چوبی

پیشنهاد خرید

میزکنسول چوبی

۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۵,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جاکفشی چوبی درب دار

بسته به فضای موجود و تعداد اعضای خانواده در خانه میتوانید جاکفشی درب دار زیبا تهیه کنید.
این مدل جاکفشی درب دار در طرح های مختلف ریلی ،کشویی و قفسه‌ای وجود دارد. جاکفشی درب دار فضای کافی برای سازماندهی مجموعه کفش های شما به شکل منظم فراهم کرده و در عین حال تهویه خوبی را برای گردش هوا فراهم می‌کند.

جاکفشی چوبی

جاکفشی چوبی نشیمن دار

جاکفشی چوبی نشیمن دار از سبک مبلمان راحتی است که به شما امکان می‌دهد کفش های خود را به راحتی برداشته و در حالت نشسته بپوشید .جاکفشی نشیمن دار از دیگر مدل های بسیار پر طرفدار و کاربردی می باشد که شرایط ایده‌آلی را برای نشستن و پوشیدن کفش فراهم می‌کند.

جاکفشی چوبی

پیشنهاد خرید

صندلی راک چوبی

۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جاکفشی چوبی  ایستاده 

در میان انواع مدل جاکفشی ،نوع ایستاده از بیشترین تقاضا برخوردار می‌باشد که دلایل زیادی برای آن وجود دارد.
از مهمترین دلایل برای انتخاب جاکفشی چوبی ایستاده استفاده بهینه از فضا می باشد .در زندگی امروز که خانه ها بسیار کوچک و آپارتمانی شده‌اند برای نظم بخشیدن به محیط و استفاده درست و مناسب از فضا می توان از انواع جاکفشی های چوبی ایستاده استفاده نمود. این مدل جاکفشی شیک از چند طبقه تشکیل شده و در انواع چوبی فلزی و ام دی اف ساخته میشود.

میتوانید برروی یکی از درب های جاکفشی چوبی دیواری  آینه نصب کنید و از آینه قدی آن هم استفاده کنید

جاکفشی چوبی ایستاده

پیشنهاد خرید

آویز کت چوبی

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جاکفشی چوبی مدرن

دکوراسیون منزل مدرن در چند سال اخیر استقبال بسیار زیادی داشته است.
زیبایی سادگی و منحصر فرد به فرد بودن و استفاده از رنگ‌های روشن از مهمترین ویژگی های این سبک دکوراسیون داخلی منزل می باشد که در تمام وسایل موجود در این محیط را به چشم می‌خورند .مدل جاکفشی مدرن از جمله انتخاب های عالی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند منزل خود را با وسایل کاملا متفاوت به زیباترین شکل به تصویر بکشند. 

جاکفشی مدرن

جاکفشی

پیشنهاد خرید

صندلی چوبی غذاخوری

۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان۵,۸۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

جاکفشی سه تکه

یکی از مشکلات و چالش هایی که اغلب در منازل وجود دارد مقدار زیادی کفش ها از قبیله کفش های تابستانی، بهاره، چکمه، مجلسی و اسپرت و غیره می باشد.
از جمله راهکارهایی که می‌توان برای دسترسی و چیدمان و جداسازی این کفش ها ارائه داد، استفاده از مدل جاکفشی سه تیکه می باشد. علاوه بر آن  مدل جاکفشی  سه تکه را می‌توان با توجه به اندازه فضای داخلی منزل از هم جدا کرد و بخش های مختلف آن را در اتاق های مختلف قرار داد.

جاکفشی و جالباسی

از دیگر نمونه‌های بسیار پرطرفدار که در واقع انتخاب آنها یک تیر وچند نشان است، جاکفشی هایی می باشد که همزمان جالباسی نیز هستند. مدل جاکفشی جالباسی برای ورودی منازل استفاده شده و در اغلب مواقع به صورت توکار استفاده می گردد این نوع جاکفشی ها فضای زیادی داشته و می‌توان با دقت در انتخاب رنگ و مدل آنها نظم خوبی را در ورودی منزل ایجاد نمود. 

جاکفشی و جالباسی

جا کفشی چوبی برای زیر پله

در چیدمان و دکوراسیون منازل آپارتمانی که در برخی از مواقع ۵۰ متر یا کمتر می باشند باید به دنبال تجهیزات و وسایلی بود که حداکثر استفاده را از فضا فراهم کند. میز و صندلی چوبی، مبل تختخوابشو از جمله این موارد هستند.

انتخاب مدل جاکفشی زیر پله ای یکی از راهکارهای بسیار عالی می باشد که فضای زیادی را برای چیدمان کفش ها و وسایل وسایل و حتی لباس ها فراهم می کند. 

جاکفشی زیر پله

جاکفشی بزرگ و جادار

متناسب با تعداد افراد خانواده، سایز و نوع جاکفشی آن تغییر می‌کند .برای منازل یا محیط های مانند مهدکودک ها و آموزشگاه هایی که لازم است کفش های بیرون با فضای داخل متفاوت باشد انتخاب مدل جاکفشی بزرگ و جادار که اغلب ایستاده و چند طبقه می‌باشند از بهترین انتخاب ها خواهد بود.
با کمی سلیقه و ایده‌پردازی می‌توان قسمت قفسه های خالی جاکفشی های بزرگ و جادار را با قرار دادن گلدان های رنگی زیبا تر کرد .جنس جاکفشی های بلند و بزرگ باید از چوب محکم یا ام دی اف باشد.
مدل های مختلف دیگر مانند جاکفشی کشویی تودرتو برای کفش های زیاد، جاکفشی کم جا ،جاکفشی داشبوردی برای فضای کم منزل، جاکفشی آینه دار ،جاکفشی پایه دار و انواع دیگر جاکفشی در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد.

جاکفشی بزرگ و جادار

Recent search terms:

1 دیدگاه برای “جاکفشی چوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *