مبل تختخوابشو یک نفره و دو نفره

مبل تخت خواب شو
4.9/5 - (9 امتیاز)

همان طور که پیش از این اشاره کردیم، مبلمان دارای مدل ها و سبک های متنوعی هستند که هر یک با ویژگی های خاصی طراحی‌ شده‌اند و دارای مزایای خاص خود هستند. یکی از این نوع مبلمان مبل تخت خواب شو می باشد.
همانطور که میدانید، برای مثال مبلمان سلطنتی و کلاسیک برای خانه‌های بزرگ که سبکی سنتی و کلاسیک دارند طراحی‌شده است که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون مدرن مناسب نیست.

مبل تختخوابشو یک نفره و دو نفره
یکی دیگر از انواع مبلمان منزل، مبلمان راحتی می‌باشد که دارای مدل‌های بسیار متنوعی است و به‌ گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که هم در فضاهای کوچک و هم فضای بزرگ و مدرن کاربردی می‌باشند و البته در محیط‌های آپارتمانی نیز بیشترمورد استفاده قرار می گیرد.
مبل تختخواب شو نیز یکی از انواع مبلمان راحتی و مدرن است که دارای ویژگی‌ها و مزایای زیادی است.
در این مقاله به معرفی مبل تختخواب شو می پردازیم.

با شرایط اقتصادی امروزه، وضعیت مسکن به خصوص در کلان شهر ها، قیمت آپارتمان برای خرید و یا حتی رهن و اجاره بسیار بالا بود و همه اقشار یک جامعه توانایی خرید و یا اجاره متراژ دلخواه خود را ندارند.
از این رو بیشتر افراد به سمت آپارتمان ها و برج ها با تعداد واحد های انبوه در متراژ های پایین گرایش پیدا می کنند.
متراژ پایین سبب می شود که شما در انتخاب مبلمان منزل خود محدود باشید.
ممکن است منزل شما تنها از یک اتاق برخوردار باشد، که در این شرایط هم اتاق نشیمن محسوب می شود و هم اتاق خواب و یا اینکه ممکن است به علت ادامه تحصیل یا شغل تان خانه ای مستقل از خانواده داشته باشید، از این رو یک سوییت اجاره می کنید که امکان داشتن یک اتاق خواب جدا را ندارد.
در این میان، بجز محدودیت متراژ امروزه سبک دکوراسیون مینیمال نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است که در این سبک از وسایل کم و مبلمان مدرن استفاده می شود.
استفاده از مبلمان راحتی، کاناپه ها و ایده ی نسبتا جدیدی مانند مبل تخت خواب شو نیز بسیار پرطرفدار شده است. مبل تخت خواب شو با توجه به نامشان، به مبل هایی می‌گویندقابلیت تغییر کاربری از مبل به تختخواب و برعکس را دارند.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب چوبی

۱۸,۲۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۲۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

ویژگی های مبل تختخواب شو

مبلمان تختخواب‌شو زیرمجموعه مبل‌های راحتی قرار می‌گیرند.
این مبل ها دارای پایه‌های کوتاه، دسته‌های پهن و نشیمنگاه نرمی هستند و به علت وزن سبکی که دارند به راحتی قابل جا به جایی هستند.
تنوع مدل ها و اندازه ها و رنگ آن ها باعث شده تا انتخاب های وسیعی در خرید و با توجه به دکوراسیون منزل داشته باشیم.

مبل تختخواب شو تک نفره دارای عرضی حدود 80 سانتیمتر است و مبل آن تنها برای یک نفر مورد استفاده قرار می گیرد اما مدل تک نفره دیگری نیز وجو دارد که عرض آن  100سانتی متر بوده و از این مبل دو نفر می توانند استفاده کنند اما در حالت تخت تنها مناسب یک نفر است.
مبل تختخواب شو دو نفره نیز با دو عرض 140 و 160 سانتی متر وجود دارد که مبل با عرض 140 برای دو نفر اما با عرض 160 برای سه نفر مناسب است.

پیشنهاد خرید

سرویس خواب چوبی

۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۴,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مزایای مبل تختخواب شو

  • بهینه سازی فضا با مبل تختخواب شو

مهمترین و اصلی ترین مزیت مبل تختخواب شو بهینه سازی فضا است یعنی اگر اتاق خواب کوچکی دارید دیگر نیازی نیست از تختخواب چوبی استفاده نمایید بلکه می توانید با استفاده از مبل تختخواب شو میتوانید در دکوراسیون اتاق خواب خود هم مبل شیک و هم تخت خواب زیبا داشته باشید و فضا را شلوغ  نکنید.

  • قابلیت استفاده از مبل تختخواب شو در فضاهای مختلف

مزیت دیگر مبل تختخوابشو چوبی این است که می‌توان در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار داد مثلاً اگر شما کارمند یا رئیس شرکت ای هستید که کارشما تا دیر وقت طول میکشد و گاهی مجبورید شب را در محیط کار خود بمانید. یک کاناپه تختخوابشو خریداری نمایید و آن را در اتاق خواب خود قرار دهید تا شبها از آنها به عنوان تخت خواب دو نفره یا تک نفره استفاده کنید.

 قیمت ارزان مبل تختخواب شو در مجموعه صنایع چوبی آنیل وود

یکی دیگر از مزایای مبل تختخواب شو  قیمت کم آن نسبت به سایر تخت خواب چوبی است بنابراین با خیال راحت از محصولات ما خرید کرده و در هزینه نیز صرفه جویی کنید.

  • جابه جایی آسان

کاناپه تختخواب شو و وزن سبک آن مزیت دیگر این نوع مبلمان راحتی است که جابجایی آن بسیار راحت است و اگر مهمان داشته باشید می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و در اتاق مهمان قرار دهید تا از آن به عنوان سرویس خواب استفاده کنید به عبارتی لازم نیست حتماً در اتاق خواب نگهداری کنید بلکه می توانید در اتاق پذیرایی در کنار میز کنسول چوبی نیز قرار دهید و یا در مکان های مختلف استفاده کنید.

  • جنس مبل

جنس این کاناپه راحتی بسیار مقاوم بوده و از عمر بالایی برخوردار است و در ساختار آن از فوم سرد و اسکلت فلزی استفاده می‌کنند بنابراین تشک آن  تغییر شکل ندارد و نشست نمی‌کند.

یک مبل تختخواب شو از چه اجزایی درست می شود؟

فریم یا قاب

این اسکلتی است که کاناپه روی آن ساخته شده است بیشتر در بازار در دسترس است اما برندهای خوب صندلی تختخواب شو  بیشتر اسکلت چوبی دارند و از چوبهای سخت و بادوام استفاده می‌کنند.

لازم است فریم مبل تختخواب شو از مواد بادوام ساخته شود چون در تغییر مداوم بین دو حالت باید در مقابل ساییدگی و شکستگی مقاومت کند بعلاوه لبه های آن باید صاف باشند چون تیز و خشن بودن لبه ها باعث آسیب به پارچه و روکش و ناراحتی هنگام عبور و مرور می‌شود.

تشک

مثل هر نوع سرویس خواب دیگری مهمترین بخش کاناپه تخت شو تشک آن است که راحتی و حسی که استراحت روی آن به شما می دهد فراهم می‌کند.

فنرها

شبیه به تشک های فنری مدل کاناپه تخت شو اغلب ساختاری فلزی درون خود دارند که از تشک پشتیبانی می کنند.

 فوم فشرده

فوم فشرده با این خصوصیت شناخته می‌شود که راحتی بدن شما را به هر شکلی که باشد فراهم می‌کند این خصوصیت به خصوص به کار افرادی می‌آید که عادت دارند در حالتهای ناراحت بخوابند.

 تشک بادی

تشکهای در برخی از این رو برای شیک به کار می‌رود که فناوری آنها ترکیبی از تشک فنری و بادی است. هدف ساخت این نوع تشک فراهم کردن راحتی بیشتر برای مصرف‌کننده است تشک هایی که در تخت خواب چوبی هم استفاده می‌شود باید این خصوصیت ها را نیز داشته باشند.

 مکانیسم کاربری

مدلهای مختلفی از مبل تختخواب شو در بازار موجود است که برای رفع نیازهای مختلف ساخته شده است.

پیشنهاد خرید

مبل تکی راحتی

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مدل بلندکن و بکش

معمولی ترین نوع مبل تختخوابشو است صندلی را بالا می‌کشید تا زاویه اما بسازید و قفل آن آزاد می‌شود و بعد آن را به سمت پایین رها می کنید تا بستر تختخواب را کامل کند.

پیشنهاد خرید

مبل تک نفره راحتی

۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

مدل تاشو

این مدل برای خوابیدن به مدت طولانی و به صورت مرتب طراحی شده است اما من ساختار آن مانند تخت خواب دونفره چوبی از فوم فشرده و فنر ساخته شده است و با دو حرکت پا و باز میشود.

مبل تختخواب شو

Recent search terms:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *