ویژگی های سبک مدرن و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی منزل

5/5 - (1 امتیاز)

سبک مدرن یکی از انواع سبک های دکوراسیون داخلی است که در اواسط قرن بیستم رواج یافت.

این سبک دارای زیبایی بدون پیچیدگی است و بر فرم های مرتب ،الگوهای معاصر و یک جریان یکپارچه بین فضاهای داخلی و خارجی استوار است که باعث ایجاد آرامش و راحتی و شیک بودن می‌شود.

پیشنهاد خرید

میزجلومبلی

۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان۱۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

عواملی که باعث ایجاد سبک مدرن در خانه می‌شود:

انواع پنجره ها

ویژگی مهم در سبک دکوراسیون مدرن، پنجره های بزرگ هستند. در این سبک اصطلاحاً گفته می‌شود که خانه های مدرن فضاهای داخلی را بیرون برده و برعکس آن فضاهای خارجی را به داخل منزل می‌آورد ،این عبارت عجیب به دلیل استفاده از در و پنجره های بزرگ در خانه‌ های به سبک مدرن است که باعث می‌شود به راحتی از داخل خانه بیرون را مشاهده کرده و نور کافی نیز به داخل منزل برسد.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

شما می توانید بدون اینکه خرابی زیادی داشته باشید بیرون را با زیبایی تمام به درون منزل خود بیاورید. پنجره‌ها را بدون پرده بگذارید یا نور سقفی قرار دهید. می توانید از کاغذ دیواری نیز استفاده کرده و یا وسایل دیگری را به شکل طبیعی در اتاق خود قرار دهید که با نور طبیعی کاملا منطبق شوند. رنگ های خنثی و گاهی تیره نیز یکی دیگر از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون مدرن هستند.

رنگ های تیره باعث ایجاد سبک ویژه و خاص شده واز فاکتورهای مهم ایجاد دکوراسیون مدرن هستند.

وسایل دکوراسیون اتاق خواب در سبک مدرن نیز معمولاً به میز کنسول مدرن چوبی ،کاناپه راحتی ،صندلی راک مدرن و وسایل دیگر محدود می‌شود.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

مبلمان درسبک مدرن

سبک  مدرن به دلیل وجود مبلمان منزل و وسایل دکوری خاص و ویژه است.  در این سبک هنرمندان و طراحان مشهور بسیاری برای طراحی وسایل خانگی و مبلمان راحتی کوشیده و میز کنسول مدرن زیبا و وسایل فوق العاده زیبایی طراحی کرده اند که به نوعی باعث تعریف سبک مدرن می‌شوند.

مدل های مبلمان سبک مدرن معمولاً گرانقیمت هستند ،اما با این وجود می توانید قیمت‌های مناسب‌تری نیز پیدا کنید.

توجه کنید که در سبک مدرن باید فضای خانه شلوغ نباشد و به همین دلیل نیز تعداد مبلمان منزل چوبی استفاده شده در آن بسیار کم است و این امر باعث می‌شود که انتخاب‌های محدودی در وسایل خانه داشته باشید و همین دلیل نیز برای تزیین خانه به صورت مدرن می توانید یک تکه زیبا از سبک مدرن مانند کاناپه ای ساده و مدرن با رنگ خنثی را در منزل بگذارید و آن را با تکه های دیگری مانند آینه قدی ایستاده مدرن تکمیل کنید.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

مبلمان چوبی استفاده شده در سبک مدرن مانند سایر سبک های جدید نظیر سبک دکوراسیون مینیمال تنها در فرم های مورد نظر و بدون هیچ‌گونه خطوط خمیده و یا پیچیدگی ساخته شده‌اند و جزئیات اضافه‌ای همراه آنها نیست. توجه کنید فضاهای داخلی در دکوراسیون مدرن ارگانیک و طبیعی هستند و زیاد سخت گیرانه نیستند.

نورپردازی که در سبک مدرن استفاده می شود به دکوراسیون مدرن حالتی نمایشی می بخشد .لوازم روشنایی که در این سبک استفاده می‌شود از جذابیت هنری و ویژه‌ای برخوردار هستند چرا که کانون توجه در دکوراسیون مدرن لوازم روشنایی می باشد.

آشپزخانه به سبک مدرن

در این سبک قوانین سادگی شامل کابینت های تک رنگ و اپن آشپزخانه دارای لبه های ساده است و اکثراً از اپن های جزیره ای با صندلی های اپن چوبی زیبا استفاده می‌شود. صندلی های کانتر چوبی بسیار شیکی وجود دارد که می توانید با دکوراسیون مدرن خود هماهنگ کنید.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

پیشنهاد خرید

میزکنسول بار

۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان۳۲,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن:

سبک‌های دکوراسیون اتاق خواب مدرن بسیار گسترده هستند و به همین خاطر می‌توان گفت که انتخاب‌های شما در این مسیر بیشمار هستند. از رنگ کلی گرفته تا سرویس خواب چوبی ،میز تحریر چوبی ،میز آرایش چوبی و سایر وسایل اتاق می توانید با توجه به سلیقه خود انتخاب کرده و اتاق خواب خود را به شکلی مدرن و شیک طراحی و تزئین کنید.

در دکوراسیون اتاق خواب از یک تخت چوبی کوتاه استفاده کنید و دو بغل تختی بگذارید و دو چراغ بر روی آن قرار دهید .

برای تزیین اتاق خواب می توانید مجسمه یا آینه قدی بگذارید و یا روی دیوار نقاشی کنید .لوستر نصب کنید .می توانید یک میز آرایش مدرن به یک صندلی راک چوبی زیبا که باعث می‌شود اتاق خواب شما جلوی زیبایی داشته باشد استفاده کنید.

پیشنهاد خرید

صندلی راک

۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

اتاق پذیرایی مدرن

مکانی که بیانگر سلیقه و حس هنری صاحب خانه است اتاق پذیرایی می باشد. برای مبلمان اتاق پذیرایی در دکوراسیون مدرن می توان از کاناپه و یک میز جلو مبلی چوبی زیبا، میز ناهار خوری مدرن ،میز تی وی مدرن چوبی و وسایل دیگر استفاده کرد. بهتر است برای داشتن اتاق پذیرایی به سبک مدرن مبل راحتی خریداری کنید چراکه مبلمان کلاسیک یا استیل برای این سبک مناسب نیستند.

پیشنهاد خرید

آویز کت چوبی

۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان۸,۰۰۰,۰۰۰ تومانخرید کنید

ناهار خوری مدرن

اگر می‌خواهید حس خوبی در خانه مدرن خود داشته و از خوردن ناهار در کنار دوستان و خانواده خود نهایت لذت را ببرید استفاده از میز ناهارخوری چوبی شیک مدرن با صندلی های چوبی زیبا در اتاق نهارخوری دکوراسیون مدرن می تواند گزینه مناسبی باشد. برای تزیین می توانید در بالای میز ناهار خوری مدرن خود از چراغ‌های دکوری استفاده کنید و از پرده های تزیینی نیز می‌توان برای جلوه ای زیباتر استفاده کرد.

سبک مدرن در دکوراسیون داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *